How do we sleep while our beds are burning.

How can we dance when our earth is turning, How do we sleep while our beds are burning

Måste vara den bästa låten just nu! <3

 

Igår var en så sjukt jobbig dag :( mycket gråt, jag och pappa bråkade mycket, när jag lugnat ner mig och höll på att städa badrummet började jag tänka på hur mycket jag kommer sakna mina vänner när jag är i Irland och bara brast i gråt.. sen på kvällen följde jag med i bilen upp till Dalarna där hubbe skulle in.. som stöd för Janina och allt var så sorgligt och jag grät ännu en gång :(..var stark gumman! <3

 

idag har jag bara chillat hemma och inte gjort nåt vettigt.. jag skulle börja packa men det har jag  inte gjort..ajdå..ajaa.. får väll börja imorrn eller  nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0