Första dagen på jobbet!

Vaknade runt 8 idag och låg kvar lite innan jag nervöst gick upp för att träffa barnen för första gången. Caroline skulle precis upp och väcka Ciara så första gången jag träffade pojkarna var utan nån förälder där :P Dom såg minst sagt förvånade ut XD bara stirrade på mig, när Caroline kom tillbaka började dom peka på mig och undra vem jag är haha :P inte så konstigt, med nån främling i huset helt plötsligt :P Ciara var inte så blyg iaf och hälsade direkt ^^ Morgonen var lugn, vi kolla bara på tv (barnprogram :P).. sen skulle vi hämta Ciara från förskolan så medans Caroline hämtade henne stanna jag kvar i bilden med pojkarna :)..när vi kom hem ville Ciara leka med dockor och te-party haha :)..så det gjorde vi ett tag och sen var det lunch, sen fick jag ta en paus innan jag gick ut med Ciara och Kevin och lekte (harry sov eftersom han är yngst) dom ville gunga mycket och så :) sen hämtade deras mormor Ciara och jag läste massa massa böcker för Kevin, har blir aldrig trött på dom :)..vid 5 slutade jag och gick upp till datorn, vid 6 gick jag ner igen och lekte lite mer fast jag slutat, och sen kom IZZA! :D:D:D jag visade henne runt, sen drog vi på en promenad så att jag ska hitta till bussen och sånt.-ganska långt, och SJUKT läskigt på kvällen för jag måste gå igenom en skog och det är inga lysen..alla har reflexer här och Caroline och Eugene gav mig en såndär reflexgrej man har runt armen och en ficklampa, det må se töntigt ut men jag är glad att jag hade dom! bilarna gör som galningar och det finns ingen trottoar på vägen till huset..

vi handlade iaf i macken som ligger påväg till busshållsplatsen, jobbar en sööt kille där :D..och vi kunde ju prata om det hur högt som helst på svenska och ingen fattar ;).. sen fortsatte vi gå, såg att det fanns en fotbollsklubb där och kollade på några killar som hade träning :D.. sen gick vi till puben och tog en öl innan vi gick hem igen :)..käkade middag seent..

nu har jag duschat och ska väll slappa här inne på rummet resten av kvällen.. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea (Linny)

Det låter ju askul och ser dessutom awesome ut på bilderna nedan! :D

2009-10-01 @ 01:54:35
URL: http://wonwon.blogg.se/
Postat av: Claire

jaa :D..det är lite tröttsamt när barnen vill leka asmycket men annars är det nice :).. jag ÄLSKAR mitt rum <3

2009-10-01 @ 12:53:32
URL: http://klarkaan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jag förstår det, men barn är ju mysiga. ^^ Och det verkar so att du har "fått" roliga barn!

2009-10-01 @ 13:23:35
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0