Dagen.

Idag har jag följt med Janina till UM, där jag skämde ut mig lite haha

en som jobbar på konsum kom in (jag har praktiserat där men kände inte igen henne utan jobbkläderna, MEN, hon liknade en TASKIG bitch i min kompis skola)

Hon: HEJ! :D
Vi: *tysta* jag tänker "varför säger hon hej? hon hatar ju typ Janina?"
*märker att hon kollar på MIG :O
Jag.....eh...hej *jättetyst*
Hon: känner du inte igen mig..?
Jag: ....eh..he..
Hon: Från konsum?
Jag: oj gud förlåt! haha hej!

så det var lite pinsamt haha hon måste tro att jag är största retarden :P.. sen åkte vi iaf in till stan och fikade lite :)..sen hem och fotade massa bilder och det blev ett par fina iallafall :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0