Janina! :)

Idag träffade jag underbaraste janni för första gången på typ 3 veckor! <3 saknat ungen asså :)... jag slappade hela dagen, arbetslös som jag är, och sen åkte jag till Liljeholmen och mötte upp henne :) vi drog till skärholmen och kollade lite i affärer men pallade inte det så länge så vi köpte typ massa godis och drog hem till henne och kollade på Eva och Adam.. och Bert...hahah man kan inte tro att vi är 19 ;).. sen hjälpte jag henne lite att plugga, men det är bra för mig också eftersom hon har körkortsteori och jag ska ju skaffa körkort snart såå :)..bra för mig att öva! sen drog jag hem och nu sitter jag här :)

igår träffade jag Mikaela och Miran :) <3 ska kanske börja jobba på Mikaelas jobb som telefonförsäljare så var tvungen att skriva på en lapp som hon ska lämna in till jobbet, och sen drog vi och käka :).. sjöng även i kyrkan på morgonen, gick väll bra :)

i lördags var jag barnvakt, skadade ryggen och armbågen för jag ramlade ner för trappan, duktigt!..men jaja, det börjar bli bättre nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0