Dålig uppdatering.

Jag lovar att jag ska bättra mig! Jag har ju inte skrivit sen jag skrev att jag blev utslängd, vilket var en vecka sen...sen dess har jag bott hos Izzas aupair-familj, som var snälla nog att ta emot mig :).. Igår åkte jag hem till Sverige, känns skönt men konstigt, för nu måste jag ju fixa jobb 8 månader tidigare än planerat...

orkar inte skriva mycket om dagarna i Cork, vi shoppade, asbilligt är det där! Vi drog ut på en pub, An brog, och mötte några :)... har käkat världens godaste chokladglass där världens snyggaste glassbarskille jobbar ;)... mest tagit det lugnt alltså..kanske kommer ett mer detaljerat inlägg om Cork nån annan gång men troligen inte för jag orkar helt enkelt inte..nu är jag hemma i Sverige och har saknat alla så mycket!

Imorse ringde Jossi och undra om jag ville komma in till stan och käka lunch så det gjorde jag, vi käka på Tacobar och sen tog vi en fika på Espresso House :D.. funtar på att söka jobb där.. efter det åkte jag till Älvsjö konditori där Jenny praktiserar :D..väntade på att hon skulle sluta och sen drog vi hem till henne och åt mellis och lyssna på musik och så :)..sen kom jossi och hanna och vi spela tv-spel och guuud vad dålig jag är hahah!

har iaf bokat intensivkurs nu! 2:a November åker jag till Västerås och har körlektioner i 4-5 dagar, 11:e är det Teoriprov och 12e är det uppkörning..shiit, om allt går bra har jag körkort om en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0