Sjuk :(

Igår var jag på jobbet (eller praktiken då) och efter det drog jag hem och chilla ett tag, sen mötte jag Janina och så åkte vi till Odenplan för att sola solarium för första gången :D..jag är typ redan beroende, vill sola hela tiden..illa..men det är ju inte bra.. aja, ska iaf sola en gång till innan studenten, typ på söndag eller måndag :)

idag har jag varit på jobbet men gick hem tidigare för mådde så dåligt! är ju sjukt förkyld och sen fick jag sprängade huvudvärk så pallade inte.. två huvudvärkstabletter, en dusch och lite medecin senare sitter jag här och mår lite bättre, ska dricka te och äta choklad :)..jag vill bli frisk nu!

föresten en läskig sak hände igår :O en tant blev rånad stackarn.. en man tog hennes plånbok :( hon gick och sa det till mig och började gråta och allt :(..idag fick jag prata med polisen men nån hade tydligen sagt att jag sett rånet..öhm nää? tanten kom ju bara fram till mig och sa det när jag satt i kassan..aja..

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg, häng med och titta på mina söta apor

2009-06-03 @ 20:20:08
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg, häng med och titta på mina söta apor

2009-06-03 @ 20:22:08
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0