nya tag!

Ojoj, nu har jag inte skrivit på en hel vecka!..skärpning ;)..vilken ångest jag har, nu måste jag nu skriva om varje dag (nej, jag vet att jag inte behöver men jag känner mig ju så tvungen :P)

iaf, Lördag var ju min födelsedag :D..fast inte mycket hände, jag fick ingen sång och jag fick sitta där helt själv och öppna presenterna hahah.. jag fick iaf
Två böcker
en borste (totalt oanvändbar för mig eftersom jag inte använder just sånna :P)
presentkort på kicks 500 kr
En vinflaska
1000 kr

sen gick vi på resturang, och resten av dagen slappade jag bara..hade inte lust att hitta på nåt :P

På Söndag kom Janina till mig ett tag för att hon lämna tillbaka min väska som hon lånat..sen stack hon och Sandra kom och vi fixade iordning oss inför Skivan... så åkte vi iväg, mötte Shabbe och Marcus och gick med dom på skivan :)..roligt, men jag var full, ramlade i trappan och fick ont i rumpan, haha :P sen följde alla med mig hem (Sandra, S och M då..) och vi sov..

Jag och Sandra tog sovmorgon på måndagen och trodde vi skulle få frånvaro från första lektionen men den var ändå inställd så det var ju tur! :)..sen hade vi mediakommunikation, fick fika och gjorde utvärdering.. sen var det prov på filmkunskapen och det gick väll helt okej, men kunde ha gått bättre..det enda jag hade pluggat var ju på tunnelbanan till skolan :/ efter skolan träffade jag Mikaela och hängde med henne ett tag innan jag åkte hem och chillade :) juste, trodde allt var bra med S, men på kvällen smsade jag honom och frågade en fråga som borde vara extremt lätt att svara på men nej, nu betedde han sig som en idiot och jag tror han bara utnyttjar mig.. så jag var arg i typ två dagar efter

På tisdag var vi lediga för det var resursdag :D..jag åkte och mötte Janni och sen kom även Jossi, stack till UM och tog dagen efter-piller.. iaf, sen stack vi och handlade, gick hem till Jossi och satt där och käka :)..sen var vi så trötta så vi typ gick och la oss haha men vi bara låg där och stacka :)..sen ville jossi åka och köpa en ansiktsmask så hon släppte av mig hemma för jag ville hem, sen efter ett tag åkte jag och mötte Izza i Älvsjö, och vi promenerade hem till mig, väldigt sakta haha.. en halvtimmes promenad tog 2 timmar ;)..fast vi stannade ju på vägen i en park, snacka, drog till en pizzeria och käka och så.. sen på kvällen kolla vi på film för att jag skulle kunna skriva min sista filmkunskaps-uppgift..

På onsdagen kom jag till skolan och hade grafisk kommunikation, gjorde utvärdering, fick fika, och körde land och stad (eller vad det heter?) :D.. sen religion och vi kollade på Matrix..fast jag orkade inte kolla :P, när vi slutat gick jag med daniella ett tag, jag käka på donken och sen mötte jag Janina och vi åkte hem till mig och chillade :)

Torsdag, VALBORG! :D...dagen började med religion, fika (hahah vi får alltid fika av alla lärarna dom sista lektionerna :)), och kollade klart på matrix..lunch, sen en sista mentorstimme med klassen någonsin!..fika även där, sen bar det av till vanadislunden för mösspåtagning!.. du gamla du fria, tal från rektorn, studentsången och ett foto senare stack vi till tunnelbanan, åkte hem och var där ett tag innan jag och daniella åkte iväg för att fira valborg :) vi åkte till Gullmarsplan och mötte Izza och massa av hennes kompisar, plus andra, totalt var vi typ 30 pers? vi var många iaf :)..tog bussen ut till tyresö och fick gå i 4 km i uppförsbackar, så STÖRT jobbigt eftersom vi hade så tung packning med dricka och sånt :P.. kom äntligen fram till ett så fint ställe :D..typ skogen fast ändå inte, och vattnet brevid och allt var bara asfint :) vi tände engångsgrillarna, grillade god mat, drack och snackade :)..jag satt ute på bryggan största delen av kvällen med Daniella, Kulan, och diverse andra som kom och gick ;).. men fy sjutton vad jag frös! hade inte med mig så varma kläder så jag satt och huttrade hela kvällen..tur att Kulan är gosig och kunde hålla om mig haha.. gud vad full jag blev, mådde skiit, jag ska ALDRIG dricka sådär mycket igen..jag vet att det är sånt man bara säger men jag menar det..usch, vill inte må så igen.. sen började vi gå hem igen, nu i nedförsbackar, och utan tung packning :)..mina fötter gjorde dock skitont för jag frös så mycket men annars var det lugnt, det var ju mycket lättare att gå tillbaka..tog bussen till gullmars, och sen tunnelbanan hem, jag och daniella kom hem runt 3..

idag är jag skitbakis, hade asont i handlederna av nån anledning :S.. har suttit ute i solen och läst typ bara..
sen är det bra att jag ignorerar S nu, för nu när jag är sur och inte skriver så kommer han till mig ;).. han smsade imorse och han brukar aldrig vara den som gör det först..det är bara att vänta och se om jag kan förlåta honom..

ikväll kommer Izza hit :)..snart ska jag nog äta

och INGEN MER SKOLA!!!!.. det är så sjukt..klar med alla uppgifter, och på Måndag börjar praktiken på Konsum, hoppas det blir kul! :)..vad som helst är bättre än skola iaf som jag är såå trött på!..

nu ska jag sluta skriva, dethär måste vara det längsta inlägget jag nånsin skrivit..hejdå!










Kommentarer
Postat av: Sandra

"...sen följde alla med mig hem (Sandra, S och M då..) och vi sov.."

HAHAHAHAHAHA!

2009-11-30 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0