hejhej! :D

nu orkar jag inte sammanfatta dagarna, för det var så längesen jag skrev, så ni får bara dagens ;) eller gårdagens då..

iaf, först, kl 1 typ träffade jag massa kompisar från internet :D..trodde det bara skulle bli hannes men det var Miran, Vickan och massa andra :D..vi satt och fikade i gamla stan på café mineur i typ 3 timmar, mysigt :)..sen åkte jag hem till jossi och vi gjorde oss iordning för ethels fest.. jag var inte bjuden som gäst, utan som barnvakt ;)..14 barn att ta hand om tillsammans med en annan..jobbigt, men ändå ganska kul :)

men de 2 sista timmarna hade typ alla barn stuckit hem så då kunde jag festa loss :D.. låter kanske inte så kul att dansa med massa vuxna på 50årsfest, men seriöst, det var askul XD..alla vuxna var ju gaanska fulla och dansade skitmycket, och Jocke var roligast av alla, HAHA, han dansade skitkul XD..sen var det öppen bar också så massa goda drinkar gratis :)..300 kr för att passa barn och sen festa är nice tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0