En lista bara

för jag har tråkigt..

DIG:
1. Hur lång är du? 165 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? KANSKE sjuksköterska.. men just nu gillar jag konsum, så vill jobba där sen.. fast vilken framtid, KONSUM liksom, haha
3 Vad pluggar du? Media
4. Har du långt hår? mellanlångt
5. Vilken hårfärg har du? mörkbrunt
6. Sminkar du dig? japp!
7. Har du haft sex senaste månaden? yes
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart bh, vita trosor

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? lite mer än 2 timmar sen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? var nog sandra..
3. Har du kysst nån kompis? pussat på fyllan :P
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Jossi
6. Vem känner dig bäst? Janina tror jag
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? kommer inte ihåg, var väll ett tag
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? det skulle jag nog inte
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? mörkblåa jeans och en grå-mönstrad t-shirt
2. Har du bytt om idag? när jag bytte om från sovkläder imorse, och jobbskjortan..
3. Favorittröja? vet inte
4. Sexigaste klädesplagget på killar? jeans, när dom sitter snyggt!
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? jaa
7. Har du handlat kläder genom internet? nej inte vad jag minns
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nej
9. Fulaste plagget killar kan ha? strumpor i sandaler? haha
10. Vad använder du för skor? svarta tygskor

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande? har inte haft ett riktigt förhållande
Har du pojkvän/flickvän nu? nej
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? humorn, håret, leendet
Hur ser din drömprins ut? mörkt hår, lite rufsigt, slarvigt tillrufsat sådär, inte för lång.. typ 170 cm eller nåt, snygg rygg, inte för muskulösa armar
Hur många har du haft samlag med? 1
Har du varit kär? japp Har du blivigt sårad? många gånger
Älskar du någon? självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0