dagen :)

Igår kom Ullis och Izza till mig :)..vi hjälpte Izza med en läxa som skulle skickas inom en halvtimme, sen kolla vi på film, Kungfu Panda hahah, gud vad vi garva :D..sen stack Ullis hem och jag och Izza sov..Izza skulle upp tidigt idag för att träna till sin slutproduktion så jag gick upp rätt tidigt också..typ 9.. mamma hade bakat scones :).. så jag har mest slappat idag framför datorn :)

sen mötte jag Jossi i fruängen och vi åkte in till stan och jag köpte hårfärg (mörkbrunt, mamma ska färga på mig ikväll :)).. och läppglans, den från Maybelline som ska typ förstora läpparna? :) och Jossi köpte hårfärg och ansiktsmask :) sen fikade vi, och nu är jag hemma och ska käka, hejdåå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0