dagen :)

Idag har jag haft en väldigt varierad dag :) har suttit i kassan, och märkt att efter att ha gjort det i flera dagar så är det inte så farligt med varuplock längre ;)..det var faktiskt KUL att göra varuplock :P.. sen lärde jag mig också att stå i konditoriet och ge bakelser till kunder haha, men är as-seg på det :P.. så fick jag lära mig hur man gör med den grillade kycklingen :P..längtar INTE tills jag lär mig fisken, det luktar så äckligt :P..

så det är det enda jag gjort idag :P..jobbat på konsum med olika saker.. men en bra sak är att fast jag slutar 4 så känns det inte så sent.. om man sitter i skolan till 4 känns det som en skitlång dag men inte nu :)

imorrn kommer den söta praktikanten tillbaka, niice ;) haha

hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0