snart helg! :)

Idag var det typ ledigt, eller nej det var NTI-dagen då min skola samlar in pengar till ett barnhem i Riga.. jag typ tvättade lister runt dörrarna här hemma haha för att tjäna pengar :P..sen har jag kollat på tv och sen ringde Jossi och undra om jag ville ta en fika med henne och Janni :) så jossi hämta mig med bilen så åkte vi och hämta janni, åkte till skärholmen och satt i typ 2 timmar och snacka och fika :)..drack latte och åt en skitgod kladdkaka men gud vad mätt jag blev! sen sjutsade jossi hem janni och sen mig och så har jag kollat på tv och lagat god mat :)..sen har jag även pluggat lite till högskoleprovet som jag ska göra..gud vad vissa av delarna verkar jobbiga att göra..ord-delen är svår men har värsta boken som jag ska öva i ;)..

imorrn blir nog en slapp dag! :)..ska bara kolla på film på filmkunskapen och sen på min håltimme ska jag bli klar med uppgiften i mediakommunikation.. på engelskan ska jag bara lyssna på redovisningar för jag är ju klar med min :)..sen är det heeelg! :D.. måste dock plugga lite då men annars ska jag bara ha kul :D

nu ska jag sova puss puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0