Sjuk och plugg!

Som vanligt känner jag att jag bara MÅSTE skriva en sammanfattning av det som hänt dagarna jag inte skrivit :P

I måndags eh..gjorde jag knappt nåt i skolan..:P..höll på lite med examensarbetet på mediaproduktionen och på mediakommunikationen hade vi fått nån ny uppgift.. vi har fått en låt som man typ ska hitta det gömda budskapet i och typ göra en bild för att visualisera det :P..så dålig låt min grupp fick!..David Bowie - Sex and the church.. sen var det iaf filmkunskap och jag blev skiiittrött!.. vi kolla på en dokumentar om Bob Dylan, men vi hade börjat kolla på den i fredags då jag inte var där så jag såg typ de sista 10 minuterna bara.. och då somnade jag XD (jag sover väääldigt mycket på filmkunskapen).. sen fick vi kolla på nån konstig gammal film om stockholm och den typ började normalt men sen blev den bara sjukare och sjukare så tillslut satt hela klassen och asgarva :D.. väntade kvar i skolan ett tag när vi slutat för sandra skulle vara kvar i stan så hon ville fördriva tiden..sen stack vi och käka lite på donken, och sen åkte jag hem :)..på kvällen tog jag en promenad med Ullis :)


Igår var så onödig dag haha, var i skolan kl 9 men sen pallade jag inte jobba så jag bara hängde i skolan till 4 då det var engelska..på engelskan disskutera vi kärnkraft..:P..sen drog jag till en krog där jag mötte mamma pappa och brorsan och en kompis till oss, satt och drack öl och åt god mat :) sen åkte vi hem...:P

idag är jag hemma från skolan igen.. egentligen hade jag kunnat gå men jag har ont i halsen och hade tänkt plugga religion.. som ska vara inne IMORRN!..vi har haft två veckor på oss och jag har inte börjat än :/ duktigt! nu borde jag plugga..hej!

Kommentarer
Postat av: evelina

Tittar in o säger hej!

allt bra med dig då?

fin blogg

2009-03-27 @ 13:03:12
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly-bloggen på nätet! ♥ ♥ ♥

Jaha... men då kanske vi ses imorgon! Då får jag säga lycka till, till dig också :)

2009-03-27 @ 21:43:23
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly-bloggen på nätet! ♥ ♥ ♥

Men vänta ett ögonblick... engelska? Har NTI börjat med Engelska C eller läser du det på distans?

2009-03-27 @ 21:44:38
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0