Idag :)

Kände mig faktiskt rätt pigg imorse, kändes liksom som jag sovit ut fast jag inte hade det, haha :).. åkte till skolan och jobbade lite med examensarbetet, sen var det redovisning på mediakommunikation, lunch, mentorstimme, trååååkig filmkunskap..fast vi fick iaf sluta tidigare :D..mötte Izza och hennes klasskompis Cornelia på coffehouse by george och satt där i typ 2 timmar och snacka :D..sen mötte vi Izzas syrra som köpt ut till henne :P..-sen åkte vi hem till mig för att plugga och jag är äääntligen klar med en engelskagrej som ska in imorrn :D..vi stack till Ullis ett tag och snacka och nu har izza åkt hem och jag sitter här och funderar på att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0