Välförtjänt sömn :D

åååh, idag har jag varit ute hela dagen, från 11 på morgonen (morgon för mig då alltså :P) till nu!..Började med att jag  och Ullis åkte in till stan, köpte  present till izza :D..sen käka vi, sen åkte vi till fridhemsplan, mötte Daniella och gick till St:eriks gymnasium där utspringet skulle vara då..SMOCKFULLT!..seriöst, man kom knappt fram, det tog evigheter att hitta izzas mamma och syrra, men tillslut hittade vi :)..Izzas klass sprang ut sist, nen fick mest jubel ;)

när Izza hoppat på flaket åkte vi hem till hennes mammas lägenheti Årsta, på mottagning, lite senare kom Izza hem från flaket :) Vi käka och drack där ett tag, sen tog vi taxi ut till huddinge där hennes pappa också hade mottagning ;)..mer mat och dricka där, synd att jag käkat så mycket innan för smörgåstårtan var sjukt god :D..vi spelade guitar hero och snacka och massa mys :)..några av nattas (izzas syrra) kompisar var där och en var sjukt het ;)..heh.. sen fick vi skjuts till huddinge, fick vänta på pendeln i 40 minuter :O..när vi kom till älvsjö åkte PRECIS bussen, den jäveln ville inte vänta på oss fast vi kuta..så vi fick vänta en kvart på SISTA bussen, tuur.. aja, nu är jag hemma, och nu är jag klar med alla mottagningar och kommer gå i ide i några dagar ;) är sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0