STUDENTEN! :D:D:D

Nu har jag inte skrivit på en vecka :O..ojdå.. aja, har inte orkat, praktiken på Konsum är slut nu och jag saaaknar det, alla är så trevliga där, men jag hoppas på jobb efter sommaren :)

Idag var det skola igen men HELT onödigt att dra dit, var bara där en halvtimme.. vi stack till sandra sen som har flyttat ut :)..niiice, vill också.. satt och käka och snacka..nu är jag hemma och borde städa lite inför imorrn..

för jaaaa, imorrn är det STUDENTEN och jag är grymt taggad :D... min klänning är skitfin och allt ska bli perfekt :D..förutom att det ju ska regna och vara kallt imorrn men vi får hoppas på det bästa..

så imorrn ser min dag ut såhär
9.30 Champagnefrukost i vanadislunden
10.45 Studentfotografering
12.00 Lunch
14.00 UTSPRING! :D och min klass springer ut först :)
sen flak..
17.00 Mottagning
22.00 Slutskiva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0