riktigt, riktigt sjuk :(

Blää :(

jag kan ju iaf berätta vad som hänt de senaste dagarna..hmm..onsdag.. jo juste först gick jag och handlade i fruängen för att laga mat och då mötte jag Jenny också så hon kom hem till mig, hjälpte till med matlagningen, sen kom jossi också :) så vi tre plus mormor åt..sen träffade jag Ullis och vi åkte till Heron City och kollade på bio, Slumdog Millionaire, sjukt bra! om ni inte har sett den, så gör det!

i torsdags käkade jag lunch med jossi och jenny igen hahah fast denhär gången hemma hos dom :)..efter ett tag åkte vi till Janni, sen gick vi till skärholmen och chillade i solen och åt glass :) sen gick vi till apoteket och köpte ansiktskrämer :P..helt plötsligt är jossi och jenny borta, svarar inte på mobilerna, och jag får ett sms "hitta oss om ni kan, mu hahaha"..då skulle vi köra våran "spionlek" XD haha töntar, men det är faktiskt kul :D.. går ut på att 2 av  oss, helt random bara sticker, sen får man leta efter varandra i ett stort shoppingcentrum, utan att bli sedd :P..tillslut hittade vi dom ;D...väl inne på lagerhaus skulle vi hämnas, så janni distraherade dom, sen var det våran  tur att springa iväg :D.. det är väldigt kul att hitta dem X)..vi stod gömda bakom en blomkruka, alla pekade och skrattade, men aja :D.. hahah nog med tönterierna nu :P efter det åkte vi hem, janni kom hem till mig och fick skjuts hem sen av hubbe :)..

igår var jag med daniella, vi körde lips, INTE bra för min hals! sen gick vi och handlade för vi ville baka, och det blev den bästa kladdkakan jag nånsin bakat! med det lättaste receptet också :)

idag kan jag inte prata överhuvudtaget :/..har redan varit sjuk i 6 veckor, SJUKT lång tid, och det vill inte bli bättre :( dessutom är munnen torr som en öken, när jag vaknar är läpparna i princip ihopklistrade och gör jätteont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0