Jag vann 8000 kr!

I söndags drog jag till vårdcentralen, läkarn sa att jag har en infektion i halsen så jag måste äta penicillin. Men jag tror att det är körtelfeber. Mår så SJUKT dåligt! :( min hals är körd, jag är helt täppt i näsan, asså HELT, har svårt att andas, feber, massa skit..

aja, ni vet sånnadär quiz-shower på tv? som ordjakten och sånt.. idag kollade jag på Quizzo på femman, tänkte prova att ringa, fast hade inget stärre hopp precis..känns som man aldrig vinner på sånt... jag ringde typ 6 gånger, sen gav jag upp, men då ringde de tillbaka sista gången, jag svarade rätt och vann 8000 kr! eller jag måste betala skatt på det så det blev lite mer än 5000 men ändå! shit asså, hur tur får man ha? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0