hejhej :D

i söndags så var jag ju hos Izza :D.. firade hennes födelsedag och så med picknick :)..kom sent, mamma var as-sur för hon fick skjutsa mig till Älvsjö, sen fick jag vänta 20 minuter på pendeln! när jag kom fram till Årsta träffade jag Mickis på bussen och det var tur för annars hade jag inte hittat haha :P sen kom vi iaf fram och vi satt och käka, fanns en söt kille där som visade lite intresse iaf :).. heh aja, sen drog jag hem på kvällen grillade jag och drack lite öl med brorsan och hans kompisar :)

idag (eller igår då) så har jag typ solat hela dagen med Ullis och Sandra, vi ska försöka planera en sista minuten resa till Grekland :D..sen stack dom och jag gick och mötte Janni :) vi handlade lite godis, drog hem till mig och satt och muppa oss haha, satt i mitt fönster och skrek  åt folk på gatan som töntiga 10åringar :D..sen kolla vi på 40 year old virgin :) sen kolla jag på tv medans hon satt vid datorn och jag typ somnade halvt så vi bestämde oss för att ta en promenad :)..var typ skitläskigt, vi gick i en skog till en park där det var helt mörkt och creepy... inbillade oss massa saker :P..aja, en katt följde efter oss också :P kom nyss hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0