trööött

Igår var jag ju på grönan med sandra :) från halv 12 på dagen till 12 på kvällen, jag är heeeelt slut! Åkte popexpressen hur många gånger som helst, och killen som jobbade där när jag och jenny var där många gånger haha, jobbade igår också och han kände igen mig och snackade lite :) men så pinsamt, han måste tro att jag är heeelt galen i popexpressen haha, vilket jag ju är ;)
Åkte även fritt fall Tilt för första gången, det läskiga var ju bara påväg upp, påväg ner var den mindre läskig än vanliga fritt fall :P..jag slapp dock köa :D..för det var redan 3 som skulle åka så de behövde en till och jag var den enda som var ensam (Sandra ville inte åka den) så jag fick gå igenom hela kön och åka ;) åkte ju massa annat också men  det orkar jag inte skriva om :P..sen såg vi Måns Zelmerlöw också, lika snygg som vanligt! Han spelade in sommarkrysset, men vi såg mest repetitionerna.. dom sa ju samma sak om och om igen och det lät ganska så inövat ;)..men han är snygg iaf och jag fotade lite men det blev inte bra foton och jag har inte fört över dom till datorn.. sen såg vi Petter på scen också, och Shirley Clamp :)... Timbuktu kom också men jag såg ju bara repetitionerna och då var det nån stand-in för honom haha..

idag ska jag kaaanske på bio med mamma och pappa och se nya harry potter-filmen, igen :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0