Stranden :)

Idag åkte jag, jenny och janni till sätra strandbad :).. jag och jenny köpte med oss lite picknick innan vi stack dit och sen mötte vi janni och gick dit :) fast det var inte sååå soligt men det var skönt ändå..det var asvarmt i vattnet och asskönt att bada :D..sen kom en kille fram och börja prata med oss..han hade typ spanat in oss innan haha och kan inte precis säga att vi inte gjorde desamma ;)..han var iaf snygg och sen kom han fram och började prata och då var han inget slisk alls som sånna brukar vara utan riktigt trevlig! :).. Jenny var så rolig haha "vad gör ni annars då?"..."eh.... hänger här på stranden.."..."jag tror han menar om vi typ  går i skola eller så ;)" hahahah Jenny <3 sen skulle vi dra och han typ körde ikapp oss med sin bil och fråga om vi ville ha skjuts :D..så det gick vi med på och nu var det jannis tur att skämma ut sig lite ;)..
Jenny: och nästa svänger du höger
Janni: Nej FÖRSTA höger
"men det var precis det hon sa!" XD ;)..

sen ville han ha våra nummer, mest jennys nummer hehe ;)..men han fick mitt för jenny ville inte ge sitt :P haha får se om han skriver :P

sen stack vi iaf till skärholmen och kollade runt där lite, sen tog vi bussen hem och chillade lite hos mig och sen stack janni hem och jag och pappa åkte ut och övningskörde :)..övade på start och stopp i backe idag och det gick riktigt bra! :D..kunde styra handbromsen bra och så ;) haha..nu kollar jag på Navy CIS :) imorrn ska jag och janni kanske sola? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0