Skön dag! :)

Började med att pappa ville att jag skulle övningsköra til soptippen :P..det var fett läskigt påväg dit, jag körde i en rondell och efter den så var det rött trafikljus, jag stannade och allt var lugnt..sen blir det grönt för mig så jag börjar köra men då kommer en kärring på cykel och kör förbi FAST jag kör så jag får tvärbromsa! dumma tant!..var helt skakis jättelänge efter det och skulle liksom köra på motorväg för andra gången i mitt liv efter det :P..iaf, det gick ganska bra att köra :)..pappa tror att jag kommer lyckas ta körkort iår :D..sen fick jag köra till en motorcykelaffär där pappa skulle hämta ut ett paket och jag kollade lite på moppar ;)..när jag får jobb ska jag nog spara till en:)..

sen så åkte jag in till stan och mötte Janina och vi drog till solariumet, puckon som vi är haha.. världens varmaste dag typ och vi dissar stranden för solarium ;)..jag säger bara, ALDRIG mer 25 minuter! vi typ höll på att dö, janni blev bränd i ansiktet, jag känner mig smått bränd över hela kroppen men FORTFARANDE inte bruna ben..mina ben vill inte bli bruna :(..men ansiktet börjar bli det :D..sen kände vi oss så svimfärdiga och varma efter det så vi köpte lite fruktsallad och dricka och satt vid stadsbiblioteket och åt :)

sen åkte jag och mötte  mamma och pappa i slussen, var på resturang och så kom brorsan också :) jättegott! :D..nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt, det är ju så sjuuukt varmt fortfarande!..

imorrn blir det Grönan med Sandra, wihu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0