shuuue :)

I söndags typ slappade jag rätt mycket och sen kom janni till mig :) vi chillade här, sen träffade hon hubbe, sen kom hon till mig igen, hubbe skjutsade oss till henne och sen skulle vi gå hem till mig igen haha :P..vi var hur flummiga som helst,kände oss typ fulla och var helt mobbade hah :D..tog iaf eeeevigheter att gå till mig, och det var mitt i natten liksom :P sen sov hon hos mig :)

igår åkte vi in till stan och solade sokarium :) fast blev inte så mycket skillnad, känner mig så bleeek :( sen åkte vi hem till mig igen och kolla på tv typ och sen hämta hubbe henne, sen kom Izza och Sandra och vi bara snacka och tog en promenad :)

idag har jag städat köket och sen kom janni igen :)..vi har bara slappat och kollat på tv haha :P sen smörjde vi in oss i min lotion som ska ge lite färg :D..är besatt av att bli brun!!..sen typ stack hon hem och jag och pappa fotade lite och så :) sen övningskörde jag, motorväg och parkering, jag tycker jag är riktigt bra ;D körkort nästa?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0