Stress!

Tisdag:..eh vad gjorde jag egentligen? Jo juste..grafisk.. skissade till en folder, kom på en idé snabbt och blev nöjd för en gångs skull :) jag har alltid svårt att komma på vad jag ska göra annars! sen var det håltimme..sandra och daniella var snälla och väntade med mig och vi hade så sjukt kul! :D vi gick in på en chatt och drev med massa killar..sen visade det sig att en bodde i odenplan :O..så vi bestämde oss för att "träffa" honom haha..vi skulle bara se hur han såg ut typ men inte komma fram själva men dendär tönten kom typ aldrig..haha XD sen hade jag engelska till 5.. seg lektion.. efter det träffade jag Janina i slussen :)..vi åkte och köpte donken-mat, åkte hem till henne och åt..maten var typ kall då ahah äckligt!

mådde skit hela dagen igår :/.. röda veckan vet ni..:P.. på kvällen blev jag SKITDEPPIG seriöst satt och grina över töntiga saker som inte alls betyder nåt..usch

Idag mådde jag bättre :)..sovmorgon och åkte in till skolan för att käka lunch..sen hade vi grafisk och jag började med foldern och jag är nöjd nu redan från början! :) sen hade vi religion, förberedde mig för debatten som ska vara imorrn om abort..jag ska vara emot..svårt eftersom jag egentligen är för :P när jag kom hem skrev jag lite på engelskaartikeln...åh jag orkar inte alla läxor! fick även reda på idag att det är etikprov nästa vecka :O en till grej att lägga på berget av läxor liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0