Rubrik

Hej, jag suger på rubriker och kommer inte på vad jag ska skriva :P nu kör vi en sammanfattning av mina dagar denhär veckan eftersom jag aldrig skriver längre haha :P


Tisdag; Grafisk kommunikation på morgonen..vad gjorde vi?..eh..skrev om tryckeriet..haha..eller skrev..gjorde inte jag..hah XD sen hade jag 3 timmars håltimme och gissa att jag blir sur när jag får reda på att engelskan är INSTÄLLD?!.. asså...döö!..varför sa ingen till mig? :( 3 timmar i skolan för ingenting..KUL!

Onsdag: Grafisk... redovisade...:) typ bara det?...sen religion, vi har börjat med etik och moral och det är kuuul :D

Idag var det friluftsdag och det var såå kul :D..hade typ spionspel haha :D..skulle leta koder i stockholm och akta oss för spioner som fota oss och sånt XD..eh okej sugig förklaring men..ah, det var kul iaf :D..alla andra måste tyckt vi såg störda ut när Max gömmer sig för en spion och jag kutar åt andra hållet...XD haha

är hemma och segar nu.. kom på att jag har läxa till imorrn..:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0