mår illa :/

Igår bara slappade jag hela dagen, fast vaknade av att mamma kom upp, skrikandes att jag glömt ytterdörren öppen..haha opps (A)..så den hade varit öppen hela natten och så var det SVINKALLT i hallen så jag tog ett varmt bad för att inte frysa ihjäl och sen gick jag och la mig igen till 1 :P..sen som sagt så slappade jag, kollade på SATC hela dagen typ haha..sen ringde Janni och undra om jag kunde göra nåt och det kunde jag så jag gick och mötte henne och vi var där hos jossi ett tag och åt efterrätt innan jag och janni gick till mig :)..vi satt och snacka och lyssna på musik och sen kom hennes älskling och hämtade henne :)

shit asså jag kunde inte somna..fick feber mitt i natten, var asvarm och låg och tänkte och sen ringde jossi 2 på natten och ville prata för hon var påväg hem :P..fast det gjorde inget för jag kunde ju ändå inte somna ;)...tog febernedsättande och somnade tillslut vid 4

idag började skolan, hade sovmorgon och började med grafisk.. vi ska typ besöka nåt tryckeri... enda vi gjorde på lektionen var att göra en diagnos och sen typ kolla upp tryckerier?.. som jag inte pallade..:P..sen hade vi första religion-lektionen..faktiskt MYCKET roligare än vad jag förväntat mig..läraren är riktigt bra! :).. nu kom jag precis hem och jag mår sjukt illa :/

fick även reda på att det kommer bara gå ett 10-tal elever på Engelska C så det blir ju skönt :)..jag som hatar att redovisa.. blir ju iaf mindre nervöst om det är så få som möjligt där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0