hungriig

Idag (eller igår då) så gick jag upp vid 2 då jag fick sms av jenny..hon, janni, jossi och hanna var i stan så jag åkte dit och mötte upp dom :) kollade på saker inne på indiska och sen gick vi till Gina tricot och där köpte jag ett par jeans skitbilligt, 200 kr :)...och en kofta :)..sen åkte jag, jossi och hanna till en djuraffär för att köpa mat och sånt till hannas marsvin :) åkte hem till hanna och var där ett tag och sen åkte vi hem till jossi och jenny så var det spelkväll där :)..spelade poker och så och sen singstar :) nu är jag hemma och har kollat på SATC och ska kolla på ett till avsnitt innan jag lägger mig..men jag måste äta nåt har ätit så dåligt. bara lunch igår och sen pyttelite middag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0