ååh

Nu har jag inte skrivit på ett tag, har bara inte haft lust.. så vad har jag gjort dåå?..

Lördag: Aaa, jenni gick ju hem och sen åkte jag till Janina och vi drog omkring i Skärholmen ett tag :)

Söndag: Typ städade och sen satt vid MSN resten av dagen XD

Måndag: Mediaproduktion på morgonen och gjorde typ inget den lektionen :P..sen mediakommunikation..vi ska ha debatt :P..sen världens tråkigaste filmkunskap..uusch.. efter skolan köpte jag en bok som jag måste läsa på engelskan..efter det mötte jag upp jenny i stan :D...åkte hem och på kvällen var det kör..

Idag.. sitter i skolan och har inget att göra denhär lektionen..och gissa när nästa lektion börjar?...FYRA :O.. så jag kommer sitta här i typ 6 timmar utan nåt att göra :(.. och jag är skithungrig men kan inte gå på lunch än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0