Aaaj

Glömde föresten att berätta att Janina gav mig en jättefin tröja :).. tack gumman! Har mest suttit vid datorn idag, spelade lite Lips i min ensamhet haha:P... Nu har jag precis duschat, så himla skönt att duscha hemma... jag gillade inte precis hotellens duschar haha...

När jag torkat och så ska jag gå och köpa en Wok, gott! :) och typ kolla på sex and the city hade jag tänkt.. det blir mysigt:)

men asså jag har fått sjukt ont i örat igen.. det var ju infekterat för ett tag sen (mitt hål i brosket) men det läkte men nu dunkar det skitmycket så typ halva mitt ansikte gör ont :S..typ som att det sprider sig..på den sidan där örat är...där gör också kinden ont :S..fett skumt aja hoppas det inte är nåt allvarligt och att det går över snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0