Promenad!

okej, här kommer som vanligt en kort sammanfattning av dagarna jag missat att skriva om :P bara för jag är lat :D..

Torsdags var jag sjuk..hade väldigt ont i halsen.. men sen blev det bättre så Janni kom över ett tag, vi köpte lite godis och kolla på Bolt :D..sen stack hon hem..slappdag:P..

Fredag var´det bara filmkunskap i skolan och sen åkte jag och mötte Izza :D..drog hem till mig och spelade Lips i flera timmar..snacka om att vi hade ont i halsen haha..både och jag Izza lät som kråkor efter ett tag, hesa röster och guud vad falskt det lät haha.. och jag som just sagt att mamma och pappa sög på att sjunga "another one bites the dust"..vi var ju inte mycket bättre precis ;) på kvällen kolla vi på film, Australia, den var skitbra!..sen tog vi en promenad, gick över till Ullis och var ute lite..sen gick vi hem till mig och snacka sent på natten..sen stack ullis och vi sov

idag stack izza vid 2 och sen fråga jag Ullis om hon ville hänga med ut på promenad..vi gick 1 timme och 15 minuter i raskt tempo, så nu känner man sig duktig!..trött i kroppen som attan bara! ikväll blire nog melodifestivalen..;)..inte för det är kul men idag känns som en sån dag bara..:P

och nu är det lov! :D så skönt, dock måste jag plugga rätt mycket :/ men jaja..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0