Lat!

hahah jag måste vara världens lataste människa! Sitter här och försöker skriva filmkunskapen, det går INTE bra kan jag säga.. tänkte sätta på TV:n och kolla lite, alternativt plugga samtidigt som jag kollar för ibland jobbar jag bättre med tvn på i bakgrunden.. så jag tar en tv-kontroll, slår på tvn.. inser att resten av kontrollerna som också krävs för att sätta på tvn inte är brevid mig..suckar "äh..orkar inte hämta" och stänger av igen..haha lat!

förövrigt var det längesen jag skrev! min förklaring är att jag haft fullt upp denhär veckan med alla läxor.. i måndags och tisdags skrev jag klart min engelskauppsats, samt fotade jenny till en uppgift i skolan..igår var janina hos mig och sen pluggade jag till religionprovet.. läxor läxor läxor men efter denhär filmkunskapsuppsatsen är det nästan över!

Idag har vi haft mediakommunikation, ny, SVÅR uppgift och jag jobbade knappt..sen etikprov på religionen, tycker det gick väldigt bra och tror det blir VG eller MVG :D.. sen lunch med hela gänget och sen åkte jag hem..nu sitter jag här och dampar över uppsatsen som är så sjukt svår.. längtar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0