helgen och idag

Vilken kul helg jag haft :D trodde det skulle vara skit pga att jag är singel på alla hjärtans dag och jag hatar alla par som går och hånglar men det var okej ändå ;)

Kim (kompis från Blekinge som jag inte träffat på flera ååår) kom till Stockholm med sin kille Peter, så jag var med dom hela dagen i lördags dåra..Peters lillasyster issa var också med och guud vad roliga dom var, för dom har aldrig varit i Stockholm så när vi satt i tunnelbanan går Issa iväg och ska leta efter nån men hittar honom inte

Kim: Han kanske är på toa?
Jag: TOA?! på tunnelbanan?!
Kim: Jaa?
Jag: HAHAHHAHAH det finns inte toa på tunnelbanan XD

Issa kommer tillbaka
Jag: hahahah Kim trodde det fanns toa på tunnelbanan :'D
Issa:......finns det inte det?

roliga domdär ;)

vi hängde ett tag i Heron city och spela spel och sånt :D..sen släppte vi av Issa för hon skulle till nån..jag kim och peter gick i gamla stan och sen åkte vi till mig, kolla på massa klipp med johan glans :D..sen sov vi..på söndagen åkte dom hem och jag slappade bara hela dagen

idag har jag haft skola, varit väääldigt produktiv ;).. nej seriöst, jobbade faktiskt mer än vanligt iaf..:P.. är hemma nu, käkar Ben&Jerrys och kollar på my supersweeet sixten och jag blir så ARG på den bortskämda ungen i programmet som blir sur för hon inte får en bil eller nåt...eller jo nu fick hon en bil..BORTSKÄMDA jävel!.. och skor för 700dollar, jag säger då det..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0