Bakis :(

Att jag aldrig kan lära mig att inte dricka för mycket?

Igår hade jag skittråkigt, inget att göra, satt för mig själv och kolla på film och käka chips..kände mig patetisk och ensam..:P..men så smsa Janina och undra om jag vilje följa med ut på krogen med henne och Josefin såå..sagt och gjort :D..gjorde mig iordning på ca 2 minuter, sprang ut till bussen och hann med den..

Vi skulle egentligen till ett ställe som heter typ limericks men det var 20årsgräns efter 10..så vi letade vidare, kom till Le Bar Rouge (tror jag det hette?) och satt där ett tag..:).. dyyrt ställe, jag och janina krångla med vad vi ville ha..:P..blev tillslut Baylies (stavning?) :D...sen typ 1½ glas vitt.. drog vidare till After och drack rätt mycket Baccardi..men asgott! :D..sen en storstark på det och jag var svinfull..:/

Janinas älsk hämtade oss med bilen, skönt :D..och skjutsade oss till McDonalds.. jag skulle betala men så hade mitt kort sluta fungera så stackars hubbe gick betala för oss :P Janina, säg till honom att jag ska betala tillbaka!

Nu är jag bakis, mår illa, vill ha kebabpizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0