Så trött idag!

Vaknade typ 13.00 efter att ha lagt mig klockan 5, jaa jag gick ju inte och la mig efter att ha fyllt i domdär listorna kan jag säga ;).. sen satte jag mig vid datorn men hade så tråkigt så smsa Sandra och undrade om hon ville träffas och det ville hon :)..så åkte in till centralen och mötte henne, gick och käka på Sandy's, Foccacia Bolognese, så sjukt gott! Sen kollade vi om nån bra film gick på bio men det gjorde det inte så vi drog hem till henne och kolla på film istället :)..Mr and Mrs Smith, har redan sett den förut men den är braa, men jag var så trött så jag somnade flera gånger haha :).. seen mötte jag Janni som kom hem från Västerås där hon varit med sin pojk, så vi tog en fika på Espresso House och sen åkte vi hem åt varsitt håll ;).. har ätit sen middag, Lasagne! :D<3.. funderar på att duscha, känner mig så ofräsh just nu.. hejdååå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0