och dagen!

hade möte med arbetsförmedlingen idag, var inte SÅ illa som jag väntat mig.. min handledare var jättesnäll och så men det känns jobbigt att verkligen ta tag i saker och VERKLIGEN hitta ett jobb liksom..klart jag måste ta tag i det men..usch, jobbcoach och sånt..:(..

jaja, efter det drog jag hem till Jenny där även Janni var och vi bakade lussebullar :D jättefula haha men asgoda blev dom! :D.. sen kolla vi lite på paradise hotel och sen åkte jag med jossi i bilen och handlade och hämtade upp hennes pappa :)..sen käka vi mat hos dom, gott! :D..sen spelade vi lite tv-spel och kollade på andra avenyn och sen skjutsade jag hem janni, jag verkligen ÄLSKAR att köra bil :D!

jag har fått lite av mina produkter från Artistry nu, jättebra märke för hudprodukter.. har masserat ansiktet med en scrub och sitter nu med ansiktsmask :)..när den har torkat och jag skrivit dethär ska jag duscha och sen lägga mig hade jag tänkt! :)

imorrn ska jag träffa Sandra, typ fika eller nåt? det blir trevligt! :)..och sen ska jag vara barnvakt, mindre trevligt ;) haha

puss på eer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0