Julshopping och film :)

Idag vaknade jag typ 1 haha så sent! Sen ringde Hanna och undrade om jag ville med och Julhandla :).. så vid typ 3 åkte jag och hämtade henne och Jossi med bilen och så körde jag till Skäris och ja det var ju bara Hanna som handlade för jag har inte råd att köpa julklappar :(.. och Hanna bjöd på mat, TACK gumman! <3..handlade lite till och sen tog vi en fika på EspressoHouse :).. sen stängde dom så jag körde hem till Jossi igen och vi åt lite julmat där, tidigt ;).. sen kollade vi på film, Änglar och Demoner, jättebra och spännande faktiskt! Sen satt vi och snacka ett tag och sen körde jag hem nu typ halv 2 haha ;)

Jag känner mig jättehungrig! fast jag ätit ganska mycket idag och 7 frukter hahah, men kan ju inte äta nåt nu? eller?

jajaa vad ska man göra imorrn då? Jag vet inte, säkert bara ta det lugnt, Örby församling ska ha ett möte om att slås ihop med Huddinge men jag orkar nog inte gå på det..

snart ska jag antagligen lägga mig, känner mig inte alls trött men jag har så tråkigt! Jag ska bara sätta upp en adventsljusstake i mitt rum för det blir så mysigt då! :D..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0