Jag gillar listor.

När man har tråkigt finns det bara en sak att göra ;)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, haha :P
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja..
3. Vad åt du senast? En banan
4. Har du fått någon komplimang idag? Näääe
5. Har du varit med i en rättegång? Nej, jag har däremot blivit förhörd inför kanske blivande rättegång
6. Är du polare med grannarna? Nej haha vårat kvarter har sämst sammanhållning ;P
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och man typ skulle kunna säga Irland? haha
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag (eller igår då) när jag körde tillbaka från Skärholmen
9. Har du haft en stalker? Nää inte vad jag vet :P
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Jaa, den första var Marie Johnsson, Andreas Johnssons mamma.. den andra hette Cecilia.. den tredje Johanna, och den fjärde Zoie Finer, Sarah Dawn Finers syster ;)
Innan Mikael tror jag vi hade en som hette Göran, men han var ingen höjdare.
11. Hur bra är din syn? Jag är närsynt, kan se men ganska suddigt, har precis skaffat glasögon
12. Var är dina syskon just nu? Han kom precis hem och sitter i sitt rum nu :P
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? En nördig dröm om Harry Potter tyyyp haha
14. Vem ringde dig senast? Hanna
15. Vilken tid gick du upp imorse? 13.00 (A)
16. Vad ska du göra i helgen? Slappa ;)
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Kan jag inte skriva här faktiskt
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? öhm.. Måns Zelmerlöw tror jag?
19. Vad finns i din bakficka? Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Satt vid datorn, som jag fortfarande gör :P
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa :P
22. Vad ska du göra efter det här? Hitta en till lista att göra hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0