Har saknat listorna.

Nu när jag har så tråkigt tänkte jag fylla i en lista :)

HAR DU:
En bästa vän: Ja, jag har flera bästavänner<3
Blivit kär vid första ögonkastet: Skulle man kunna säga, men inte äkta kärlek. Jag tror att man kan bli intresserad vid första ögonkastet som kan leda till kärlek.
Fått ditt hjärta krossat:  Flera gånger, men jag kommer alltid över det tids nog
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej det har jag nog inte faktiskt
Snusat: Har testat

DAGENS:
Klädsel:
Mörkblåa jeans, svart spetslinne, mörkgrå kofta, svarta strumpor ;)
Låt: Paparazi - Lady gaga
Drog: Mandarin haha
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: "Jag har 10 minuter på mig att sminka mig, ASFUL!!"


FÖRSTA:

Husdjur: Två katter, Tubby och Tiger, som mamma och pappa hade när jag föddes :)
Piercing: Läppen
Konsert: Var nog Elton John hahah
Fylla:  2007 tror jag haha (varför blir vissa svar med fet-stil och kan inte tas bort?!)


SISTA:
Personen som sms:ade dig: Jenny :)
Peronen som ringde dig: Mamma 
Personen som du ringde: Mamma :P
Personen du sa 'jag älskar dig' till: kommer inte ihåg
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: Till fruängen för att byta däck :P
Filmen du såg: New Moon :)
Gången du grät: Kommer inte ihåg


VAD:
Ska du göra imorgon:
har INGEN aning!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: "jag orkar inte!"
Är det för färg på dina byxor:  blå
Skulle du göra om du vann på lotto:  Försöka spara, men skulle antagligen misslyckas och köpa massa saker :)


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Ja men börjar bli bättre haha 
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja typ 
Använder du huvtröjor: Yes, fast inte så ofta nuförtiden
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag vill inte ha några fler piercingar, men en tatuering vill jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0