Glömt att skriva!

Haha, det brukar vara så att jag inte orkar skriva, nu orkar och vill jag, men har totalt glömt bort det :P

Då ska jag försöka komma ihåg vad jag gjort de senaste dagarna :)

Jaa, i Onsdags träffade jag Sandra och vi käkade och fikade lite och såå.. sen gick jag över för att vara barnvakt hela kvällen till Joline och Nicoline :).. slappt, mest att kolla på tv haha ;) och fixa mat till barnen.. sen blev det jobbigt för barnen ville inte sova och då ringer Izza som varit i Irland och det blev massa strul så hon skulle beställa flygbiljett direkt och åka hem nästa dag

så jag erbjöd mig att köra och hämta henne i Skavsta vilket är en bra bit att köra!.. så jag var grymt nervös nästa dag då jag var tvungen att hitta till Skavsta flygplats :P..men jag hade Sandra med mig så vi hade en liten roadtrip :).. och jag hittade ju så det var första gången jag åkt långt utan nån med körkort så jag är stooolt ;).. Izza har iaf sovit hos mig sen dess :).. i fredags följde vi janni till centralen, sen fikade vi och drog hem till ullis och kollade på Idol-finalen och Erik vann! :D:D..har lyssnat på vinnarlåten konstant hahah :).. vi kollade även på en film, Miss pettigrew tror jag den hette?..

igår hade vi också filmkväll haha, Sandra, jag och Izza gick till Ullis och såg Laws of attraction och The Proposal :D..

idaaag.. slappade vi hela dagen och sen gick vi 4 på resturang :)..sen drog Sandra, och jag ullis och Izza hade filmkväll IGEN hahah.. såg Systrar i Jeans 2, och typ Borta bra, hemma värst eller nåt sånt..rolig var den :P.. så vi har kollat på sjuuukt mycket film nu så jag knappt orkar mer haha

nu ska jag sova för det är ju sjukt sent! (eller tidigt :P).. imorrn ska jag träffa Janni :) sen är det kör.. och Izza drar imorrn eftersom hon sovit hos mig i typ 4 dagar :P

GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uppdatering, grattis ;)

2009-12-14 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0