En LISTA! :D

Lovar du att vara ärlig? såklart :)

Du heter: Claire

Smeknamn: Clärki ;)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag brukar vilja lyssna på glad musik när jag är deppig

Beroende av: Datorn och vänner :D

Vad tror folk om dig?: att jag är punkare och satanist ;P

Stämmer det?: HAHHA NEJ! :P jag är kristen och verkligen inte punkare heller

Vad får du oftast komplimanger för?: typ ögonen

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag försöker aldrig imponera på någon :P
Hur imponerar man på dig?: Man är rolig och öppen
Brukar du skratta för dig själv?: jaa haha känns så muppigt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tror du glömde en pump till foundation..JENNY

Var bor du?: Älvsjö

Trivs du där?: Ja det är här jag alltid bott :)
Äger du några converse: typ

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Brukar du bli för full: Jaa hahah

Är du allergisk mot något: njäe, kanske ett sötningsmedel

Hur svarar du i mobilen: Hallå

Antal timmar sömn inatt: 9 :P
Brukar du komma i tid: Ja alltid, jag är skiträdd för att komma sent :P

När mår du bra: När jag är glad och är med kompisar och allt bara känns bra liksom :)

När blev du fotad senast: Igåår

Hur känner du dig nu: pigg!

Vanligaste färg på dina kläder: svart och grått ;)

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter!

Vad saknar du: Nåt att göra :P

Hade du en bra kväll igår: inget spec.. bara..chill så det var väll helt okej

Favorit dryck på morgonen: Te eller juice

Rakar du benen: jaaa

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 2 :P

Är du blyg?: Jaa eller beror på vilket humör jag är på och vem det är..

Sysslar du med någon idrott: nej, jag vill börja med volleyboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: typ, inte riiiktigt

Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Det jag alltid gör eftersom jag är tjej :P

Är du nöjd med ditt liv: just nu inte så jätte.. men allmänt ja :)

Är du bortskämd: Lite ;P

Vad gör du i morgon: vet inteeee, inget bestämt! eller jooo, eftersom det är fredag imorgon (fast jag räknar ju torsdag som imorgon) så ska jag vara barnvakt :P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: eh..

Vad längtar du till?: vet intee

Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA!

Vad använder du för shampoo?: massa olikaa

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Mjo

Gröna eller röda äppeln: gröngula

Gillar du golf: nej haha :P

Vilken tid gick du upp idag: 13.00

Har du sovit i din egna säng inatt: yees
Har du strumpor på dig nu: japp

Är det okej att gråta: ja? varför inte?

När grät du senast: senast jag kommer ihåg var för typ lite mer än en månad sen då jag kuggade :P haha..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa massa och FÖRSÖKA spara :P

Bär du glasögon eller linser: ja, glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej haha

Har du piercing: japp, läppen :)

Vill du gifta dig: Det tror jag nog :)

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: nääe

Är du bra på att laga mat: ja! :D

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: inte alls

Är du musikalisk?: joo tycker jag väll haha

Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten

Vilken är din favoritglass: Chokladglass

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte, skulle kunna hända vad som helst enligt mig

Tycker du om sushi: neej!

Vad äter du helst när du ser på film: Chips!

Har du tandläkarskräck: Nej :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll, helt klart

Vilken ögonfärg har du: blågrå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: ja har precis börjat igen:(

Röker du: neej

Hur ofta tränar/motionerar du: så sjukt sällan

Senaste låt du hörde: När vi gräver guld i USA!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Guld i usa.. bra coool låt! ;)

2009-12-25 @ 13:42:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 23:07:02
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0