Dålig uppdatering IGEN!

Nu måste jag verkligen skärpa mig! Såg att det var en vecka sen jag skrev senast, och det var bara frågorna ;)..så nu ska vi se vad jag hittat på sen jag skrev senast, kommer knappast komma ihåg allt :P


jaa, förra fredagen åkte jag med jossi och jennys familj ut till Drakudden och var där till Söndag :)..jättemysigt! Församlingsläger, det var kul att umgås med ungdomarna från Huddinge :).. bastade på kvällarna, mys! :).. jag kommer inte ihåg vad jag gjorde nu i veckan dock :P

typ förutom torsdag, då kom janni och jenny till mig och vi satt och blandade massa olika drickor hahaha, sen ringde jennys mosters man och frågade om jag kunde vara barnvakt, och det kunde jag så jag vaktade nicoline och sen fick jag hämta Joline och det blev 3 timmar sammanlagt..sen undrade dom om jag kunde vara barnvakt dagen efter och hämta dom från fritids och dagis så då gjorde jag det och vaktade dom ett tag haha..dom vill även att jag ska vara barnvakt på tisdag :P

iaf helgen var trevlig :)..efter att jag varit barnvakt på fredagen så kom janina till mig och sen hubbe och vi kollade på "End of days"..det stog på omslaget att den skulle vara läskig men det var den ju inte alls XD aja, jossi och jenny kom också :) sen sov janni och hubbe hos mig och på lördagen åkte jag iväg med jenny till huddinge för att ha luftgevärsskytte med huddingeungdomarna :).. gick heeelt okej, var bäst på långdistansskytte ;)..sen fick vi skjuts av jossi hem och köpte lite mat att ha med mig på "linden-festen", då alla i deras kvarter kommer och har typ picknich under linden ;) mys :)..sen stack vi hem till jossi och kolla på Super size me och massa svampbob fyrkant hahhaha det är så SJUKT kul X)

idag kom Sandra till mig och vi bara slappade, bastade och så :)..jag började med en diet idag, SKITÄCKLIG, ska typ bara äta tonfisk och keso, ibland kyckling istället för tonfisk, och så, i en månad :P..fyy, jag hatar tonfisk haha

aja..nu ska jag snart slå in thomas presenter för han fyller ju år imorrn :) 23! :D.. imorrn blir det tårta så det är ju inte så bra för dieten men aja, efter det blir det slut på godis!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0