skriva igen :D

haha det känns som jag inte skrivit på evigheter men det var ju bara i tisdags haha..iaf..

På onsdagen gick jag först till tryckeriet för att disskutera pris och sånt för tidningen..sen åkte jag till skolan, käka lunch, sen grafisk och blev klar med mitt examensarbete :D sen var det religion, vi redovisa bara..sen åkte jag till Gamla Stan för att möta Shabbe :).. vi tog en promenad i typ en timme och sen fika vi och han var aastrevlig och rolig :) sen mötte jag Jossi och Janni, käkade och sen gick vi och tog en öl :) kom hem vid typ 9, astrött, var uppe ett bra tag och sen sov jag :)

idag försov jag mig, mamma väckte mig 7.20 då jag skulle åka! fixade mig på 10 minuter, såg ut som skit haha..men kom iaf i tid, hade mediakommunkation och redovisning, gick skit :P..sen religion, seg lektion, sen lunch och åt aaasgod mat :D..sen åkte jag till tryckeriet och skulle fixa tidningen och det blir asbra:D.. sen skulle jag åka till janina men påväg till bussen blev jag yr och svimfärdig så gick hem och vilade och sov.. sen kom  jossi och janni :)..jossi hade hämtat jolin från skolan och så gick vi också förbi dagis och hämta nicoline :)..så vi var barnvakt till dom och så bakade vi aaasgoda cupcakes :D..och jossi lagade aasgod mat :)..sen fick jag skjuts hem :)..

nu sitter jag här, ska nog duscha snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0