sho bre :D

Igår fick jag övningsköra till Janina, det gick rätt bra :)..förutom att jag fick motorstopp vid samma trafikljus som jag brukar få motorstopp hah och massa bilar bakom mig, pinsamt!..annars gick det bra :D..aa åkte ju iaf till Janina och vi gick och handlade för vi ville ha picknick igen haha, men vad misslyckat det blev för det var kallare än vi trodde!..solen sken men det var blåsigt och kallt :(..så vi gick in till henne igen och kolla på tv :)..sen ville vi gå och köpa öl eller cider så hittade vi nån äppel-öl som vi köpte, gick till parken men hade ingen öppnare, så störda som vi är så försökte vi typ slå upp kapsylerna haha..Janina råkade slå av glaset så vi inte vågade dricka om det skulle ligga skärvor i drickan, jag försökte få upp kapsylen med tänderna, vilket ledde till att en liten bit av min tand lossnade :(.. vi fortsatte att försöka få upp kapsylerna men det lyckades inte så bra. allt bara sprutade och vi måste ha sett helt störda ut, drog hem till Janina igen, kladdiga av öl, tvätta händerna, öppnade ölen med en öppnare och lyssna på musik :D..sen åkte jag hem, fick skjuts av mamma från bredäng :)..käka sent, halv 10 för kom ju hem då.. sen satt jag bara vid datorn och kolla på tv, sen kolla jag på en film innan jag la mig :)

idag har jag bara pluggat, känner mig lite deppig :/..måste fortsätta plugga nu, har en fråga kvar att svara på om Buddhismen och Hinduismen :(..det är inte ens så soligt ute! sista dagen på mitt sista lov någonsin, jag vill ha kul med kompisar, och sol! men näädå, här sitter jag och pluggar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0