mys dag <3

Dagen började med att jag skulle plugga, men kom inte så långt..får göra klart det imorrn (det vill säga idag).. iaf, jag och Jenny åkte till Janni och så gick vi till Skärholmen där janni köpte hårfärg och så mötte vi Jossi :D..vi fick en impuls att ha picknick haha så vi köpte saker, bland annat ASGOTT bröd och åt brie-ost till det :D.. drog till en park och satte oss där och bara solade och snackade, asmysigt, och så vaaarmt :D..sommarvärme <3..vi satt där i ett par timmar kanske innan vi drog hem till Jossi och Jenny :)..färgade Jannis hår där, och jag tvättade mitt, för det var så smutsigt :P..sen kom Jocke, och Hanna och Anna :)..vi kolla på tv och sen laga vi mat, åt sent, och kolla på robinson som vi spelat in vid 10.. så det blev rätt sent..nu har jossi sjutsat hem mig :)

Här är en låt som jag blivit beroende av <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0