Kryssningen!!!

Började med att jag och Janina möttes i liljeholmen och så åkte vi till gärdet och mötte Susanna och hubbe och hans kompisar :)..de som var med var jag, Janina, Susanna, Hubbe, Rami, Tom, Prem, Younes, Jim, Johan, Simon..eh..tror det var alla haha :).. vi fick vänta ett bra tag innan vi fick gå på båten, och så såg vi också Danne från förra klassen :)..iaf, sen gick vi på båten, hittade våra hytter, sminkade oss och så och sen stack vi till tax-freen och köpte dricka..stack till killarnas hytt och krööökade.. var skitkul tills jag började må skitilla, spydde aslänge och typ däckade..sov i typ 1½ timme innan jag mådde bättre igen..har ALDRIG mått så dåligt!...sen gick vi upp och dansade och snackade :)..fest hela natten!.. Jim hamnade dock i fyllecell för han försökt sno en flaska från baren haha så han kunde inte vara med och festa :P

innan vi la oss satt jag, susanna, janina, hubbe och Rami i en hytt och bara snackade och hade trevligt :)..hubbe bet mig!..hårt!..har fortfarande ont..aja..det var mysigt iaf :)..sen la vi oss vi 6 på morgonen ungefär..på morgonen (eller vid typ 11) vaknade vi av att Tom banka på janina och hubbes hytt och skrek på hubbe.. Tom var FETT full IGEN, hade druckit massa vin och vodka haha, så han har varit full hela dagen på båten och skrek åt alla, hah.. vi har bara chillat idag, kollat på nån dansshow på båten, tråkigt!..kom hem för ett tag sen :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0