hejsan :)

Ny uppdatering om vad som har hänt :)

Igår kom jag till skolan och hade mediakommunikation, gjorde typ den sista uppgiften i kursen tror jag :)..sen religion och då blev jag klar med "Credo"-uppgiften, sista uppgiften i religion :D..så skönt!..lunch, sen håltimme för klassen hade historia, och sen började vi göra iordning för vernissagen.. flera timmar arbete, ställa undan bord och stolar, upp med vikväggar, blåsa upp ballonger, göra mackor till alla hungriga elever ;)..vernissagen vart lyckad och rätt många kom:)

jag och sandra stack tidigare för vi skulle på Izzas skiva :)..men det hade hänt nån olycka på tunnelbanan så vi fick vänta där i en halvtimme!..sen åkte den tillslut iaf, vi kom hem till sandra, käka och bytte om till skivan :)..drog iväg, jag vet inte hur många som stirrade på oss när vi hade våra prinsess-tiaror ;).. mötte Ullis och så drog vi till Metro där det skulle vara :)..nice ställe!..var jätteroligt :D..vi stack vid 2, kom hem 3 och var helt döda, la oss och struntade i filmkunskapen idag..åkte iväg 11, käka lunch på donken för var så sjukt sugen!..sen till skolan, engelskaredovisning, det gick bra, fick MVG! :D..sen åkte jag till Janni och slappa där, gick och handlade och sen tog jag bussen till Jossi för jag skulle barnvakta hennes kusin ett tag :).. jag somnade hahaha medans hon kollade på barnprogram, bra barnvakt va? ;) men är man trött och bakis så är man..

sen drog jag hem, slappade, izza och ullis kom över ett tag och snackade, sen drog dom och nu sitter jag här och kollar på The Holiday, mysig film :)

om 10 minuter fyller jag år! 19, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0