HAHAHAH!

Idag var en så skön dag :D..hade filmkunskap och kollade på en gammal svensk film som heter En kärlekshistoria..den var helt okej :)..sen käkade vi lunch med sandras brorsa som kommit hem från arvidsjaur haha :)..sen pluggade jag och daniella religion i skolan på min håltimme, jag har en fråga kvar på FÖRSTA uppsatsen..bra jobbat :P.. sen hade jag engelska och vi var inte så många där :)..vi fick olika uppgifter, jag och Angelo är de enda mediaeleverna där (iaf som var där idag) så vi skulle redovisa om varför media är svårare än man tror för det var massa myter om att det är så lätt att få bra betyg i media och sånt..rätt pinsamt när det sitter massa elare och flinar åt en för dom tycker att dom är smartare för dom går el..:P sen fick vi läsa en text om typ fördomar om Sverige :P..

efter skolan åkte jag till Janina :D..vi gick till skärholmen och handlade godis och sen gick vi halvvägs till sätrabadet och satte oss på en bänk och snacka :)..och OMG hahahahahah roligaste saken hände! Janinas brorsa ringde och sa en sak som är SJUKT pinsamt för Janina stackarn, har aldrig hört nåt som är så pinsamt :O..men det är så SJUKT roligt för mig som fick höra det hahahaha förlåt att jag skrattar gumman!

janina vågade iaf inte gå hem för hon skämdes så mycket ;) så hon följde med mig hem, vi handlade mat och käka :)..sen har vi suttit vid min dator bara, och sen hämtade hennes älsk henne med bilen :)..jag har bara kollat på tv och suttit vid datorn nu på kvällen, ska nog sova snart..

nu är det PÅSKLOV!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0