Tråkigt!

Jag har så tråkigt just nu..vad ska man göra?

Idag efter att jag hade joggat så städa jag mitt rum..äntligen haha det har varit stökigt så länge! jag rensade bort böcker ur bokhyllan för jag fick inte plats med fler :P..så jag tog bort dom som jag vet att jag aldrig kommer läsa igen..mamma kan sälja dom på handelsbanken så jag kommer få typ 250 kr :).. sen kom söt-jenny :) vi nörda oss framför datorn och spela massa olika roliga spel ;) sen gick vi och mötte upp hennes pojkvän i fruängen för dom skulle på en "hatt-fest" haha... och jag åkte till skärholmen och mötte Janni så var vi där ett tag innan vi stack till henne..sen fick jag sjuts hem av mamma :) skulle käka middag men maten mamma lagat var typ skitäcklig och det tyckte pappa också haha stackars mamma hon brukar vara bra men nu blev det lite misslyckat ;) har kollat massa på film idag och nu sitter jag här och har tråkigt som sagt

jag har prov på onsdag, kanske borde plugga till det? men pallar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0