Tidigt!

okej, egentligen är det inte sååå tidigt..men jag trodde det skulle vara mycket senare för jag låg kvar i sängen och sov jättelänge kändes det som så går jag upp och se att den bara är halv 9 :P och jag är klarvaken! :D så nu är jag lite rastlös och vet inte vad jag ska göra. Idag ska jag kanske vara med Janni lite..men vi får se hur det blir för hon är sjuk..men jag måste hämta mitt busskort av henne :P...ikväll ska jag kanske på ungdomskväll i Huddinge..hela dagen är kanske typ..jag vet inte vad jag ska göra! En sak vet jag, och det är att jag måste städa badrummet eftersom mamma typ tvingar mig... jag är lat och orkar inte! annars vet jag som sagt inte vad jag ska göra idag riktigt. Jag har inga läxor som måste göras.. jag skulle kunna städa mitt rum också så det blir fint igen men får se om jag gör det eller inte :P

Oj, ser ni hur tråkigt dethär inlägget blir? "städa, läxor BLABLA" hahah men jag har så tråkigt och kan inte gå och lägga mig igen för jag är inte ett dugg trött..



Varför
ska jag gilla honom så mycket?!! usch, jag blir galen på mig själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du gillar ?:)

2008-09-19 @ 10:39:55
Postat av: Claire

tss, det säger jag inte ;)

2008-09-19 @ 11:31:02
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0