Tanto :)

Idag har jag varit med Sandra :) hon kom till mig, vi chilla, spela lite rockband :)..sen skulle kulturamas (hennes skola) ettor nollas så vi åkte till Zinkensdamm och mötte upp alla och sen stack vi till Tantolunden :)...världens tråkigaste nollning seriöst!.. jag, sandra och en som heter philip stack och köpte öl och cider och kom tillbaka :)

träffade på några personer jag känner lite..haha vad pinsam jag var en som jag kände igen men inte kunde komma på vem det var (ehm..ja, jag hade druckit lite) bah "heeej Claire!!":D"..jag typ "asså...jag känner igen dig..men..vem är du?`".."maja".."aaaa juste! hej!"

sen kom sandras granne och hans kompis så vi stog ett tag och snacka och sen gick vi + philip till pendeln :)..sen tog jag bussen från Älvsjö och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0